پر از خاطره هایی با طعم بغض:')

پر از خاطره هایی با طعم بغض:')
دیدگاه ها (۱)

ندونسته دلمو به غریبه سپردم...:)

آی‌غریبه‌توچقدچشات‌شبیه‌عشقمه:)))

همه دنیا تو یه نفر نکن که .وقتی رفت نتونی به زندگی ادامه بدی...

شاید به رو نیارم ولی من بی‌نهایت دوست دارم رفیق...:)

و‌ چه ذوق هایی که تبدیل به بغض شد..!🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط