رفیق پای درد دل من نشین بوی دود میگیری 🚬

رفیق پای درد دل من نشین بوی دود میگیری 🚬
دیدگاه ها (۲۸)

اگه زندگی اینه من میرم بخوابم:/

تنهایی از اون آدم عاشق یه کوه بی احساس میسازه :)

من شاهد قتل خودم بودم :)

🚬 💊 💉 🙃 😪

🎦 از قیمت نان تا قیمت اینترنت؛ وزیر دادگستری پای درد دل مردم...

علی تونم

هه، بوی دود نگیری؟ خیلی خودخواهی…:)) #ادیت #فوتبال #غمگین #ت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط