وعاشق """"""""""""

وعاشق """"""""""""
اعتراف را چنان به فریاد وا داشت
که وجودش همه
بانگی شد .
واز تو برای من .
طووووووی با شکوه ساخت
دیدگاه ها (۵)

من هم اینجا هستمپچپچه ای که غلتاغلت تکرار میشودتا دور دست لا...

واینسرعت بی نهایت نت ادمی را کلافه میکند .

چه بی تابانهمی خواهم ات ای ازمون تلخ زنده به گوری !

والا ....یکی باید باشد .که دل ادمو حسابی بلرزونه .

عه کاکاشی دنبال تو هم که هستن عه وا🗿ساخت خودم🗿️🗿️

آدمها'می آیند.. گاهی در زندگی ات میمانند... گاهی در خاطره ات...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط