ور هیچ نباشد

چو تو هستی همه هست...!!

#سعدی


#زیبا
دیدگاه ها (۱)

#زیبا

#خاص

تو که نمی‌دانی اما آدمی به نقطه‌ای می‌رسدکه پی می‌بَرد قرار ...

و من..... گاهی اوقات مجبورم به آرامش عمیق سنگ حسادت کنم چقد...

چو ایران نباشد تن من مباد

چو ایران نباشد تن من مباد ♥️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط