بچه که بودیم...
بچه که بودیم...
همه غصهمون از این بود که دوستامون بازیمون ندن.
الآن هم همهی غصهمون از اینه که دوستامون بازیمون میدن
همه غصهمون از این بود که دوستامون بازیمون ندن.
الآن هم همهی غصهمون از اینه که دوستامون بازیمون میدن
- ۳.۹k
- ۱۵ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط