بی دستی و من دست به دامانم ابالفضل😢⁦♥️⁩

بی دستی و من دست به دامانم ابالفضل😢⁦♥️⁩
دیدگاه ها (۱)

پنجره فولاد رضا برات کربلا میده😢⁦♥️⁩

دوستانِ من همه گریه کن و سینه زن اند.من فقط با نوکرانِ تو رف...

به یاد تو هر دقیقم حسینقدیمی ترین رفیقم حسین⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

ما نمک گیر تو هستیم اباعبدالله⁦♥️⁩⁦♥️⁩⁦♥️⁩

یا ابالفضل

یا ابالفضل #گره_گشا_ابالفضل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط