سلامتی کسی که
سلامتی کسی که
وقتی تو آغوش میگیریش
همه وجودمون می لرزه!!
نه از ترس،یا عشق بازی!!
واسه....
وحشت از فردای بدون اون...!
وقتی تو آغوش میگیریش
همه وجودمون می لرزه!!
نه از ترس،یا عشق بازی!!
واسه....
وحشت از فردای بدون اون...!
- ۳۶۷
- ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط