مکث کن، نفس بکش، اگر باید گریه کنی اینکارو بکن، ولی هیچ و

مکث کن، نفس بکش، اگر باید گریه کنی اینکارو بکن، ولی هیچ وقت نا امید نشو و به راه ات ادامه بده
دیدگاه ها (۲۲۹)

من این پست خشن رو میزارم برای اون نفهم های احمقی که میان تو ...

هیچ وقت ناامید نشو چونکه برای خانوادت باید امید داشته باشی

در مواقعِ سختی ، نا امید نباش؛برایِ آرزوهایت بجنگ؛و محکم تر ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط