گوگوش..اما دریغ و افسوس ..چون.میرسی سرابه

گوگوش..اما دریغ و افسوس ..چون.میرسی سرابه
دیدگاه ها (۱)

گوگوش//آهنگ ؛؛؛ چی رو باور کنم//

هایده ''بی تو را برای،با تو بودن دوست دارم/شانه هایت را برای...

مهستی،،،سراب عشق ،،از دورها چه.زیباست امواج آبی عشق

عکس هنری@چای ....خوشرنگ

گوگوش :>

.#گوگوش

گوگوش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط