پسـر:اگر عـاشقـ یکے دیگه بـاشم

پسـر:اگر عـاشقـ یکے دیگه بـاشم
چـیکار میـکنی؟

+دخـتر:اگـر عاشق من بـاشے
عـاشق کسـ دیگه ای نمـی شی:
دیدگاه ها (۴)

بعضے جآهآانقدر خستھ میشےکھ از همھ فآصلھ میگیرے

-بعده رفتنش چی شُدی؟هیچی فقط خیلی وقته تو زندگیم همه صداها ق...

دوست چیهـ اسکـلما خـــــواهریـــم

☜ﻣَـــــــــــــــﻦْ☞ﺧـﻮﺩَﻣـــــﻮ ﻧَـــــــﮕِﺮِﻓـﺘَـــــﻢ➜➜ﻓ...

غم بعد از خوشی

پارت اخر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط