بد عکس گرفتم ولی بگین قشنگه یا نه؟

بد عکس گرفتم ولی بگین قشنگه یا نه؟
دیدگاه ها (۱۱)

چه طوره؟

هیچی واسه گفتن ندارم فقط میتونم بگم حوصلم سر رفته

خیلی عینک بهش میاد بلا

بگین هر کی نگه دوستش ندارم

خودم عکس گرفتمقشنگه؟لایک یادت نره گلم🥰🥰

این رو خودم گرفتم قشنگه جدی گفتم😅🤣 اگر قشنگه تو کامنت بنویسی...

به نظرتون این عکسم قشنگه اگه اره بهم بگین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط