خستگی را
آغوشِ تو در می‌کُند..،

وقتی نیستی
عجالتاً چای می‌خوریم
چه کنیم؟!



#علیرضا_روشن
دیدگاه ها (۱)

دستم به سمتِ تلفن می رود و باز می گردد ...،چون کودکی که به ا...

‌‌آه اگر سیب نبودعشق چه باید می‌کرد...؟#علیرضا_آذر.

وسوسه می شوم برای بوسیدنت،بوی سیب می آید...#سوسن_درفش

یک جایِ کار می لنگد..یا زنگِ در خراب است یا گوشیِ تلفن ،وگرن...

وقتی تو چای سلام میکنی:

وقتی تو نیستی...

وقتی تو نیستی قلبمو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط