ب خدا میرماااا...

ب خدا میرماااا...
دیدگاه ها (۰)

شب ک میشه...

دیگه خسته شدم...

عشق فقط سه حرفه...

من از ادما خسته ام... شاید جن ها بهتر باشند! 😔😶

حمایت نکنین بای بای میکنم میرماااا من اینجا دارم زحمتتت میکش...

عزیزگلو ها من اصکی نمیرم نریزید سرم بگویید من اصکی میرماااا ...

بگو نه ب خدا🗣️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط