واییییی میخوام فرداگوشی ببرم ولی ازاین صبحانی عن میترسم

واییییی میخوام فرداگوشی ببرم ولی ازاین صبحانی عن میترسم
دیدگاه ها (۱)

(:

(:

ازبیکاری چ کاراک نکردم خخخ

آهنگ _ ویدئو _ کلیپ _ موسیقی _ موزیک _ رپ _ ریمیکس _ پاپ _

خسته ام ازاین همه رنج خسته ام بخدا خدایا ازت یه معجزه میخوام

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط