چرا هیشکی دوسم نداره!!!

چرا هیشکی دوسم نداره!!!
من که همرو دوس دارم!!!!
جواب بدین چراااا؟؟؟؟ ✘✘✘†††
دیدگاه ها (۲۰)

اییییی خدا تو چقد خوش تیپی قربونت برم واییییی ♥♥♥♥만호

وااااای غشیدم ×_×

یونا ♥♥♥کیا منو دوس دارن هرکی نگه خیلی خره:-D :-D :-D :-راست...

وای حوصلم سر رفت میاین حرف بزنیم ♥♥♥♥خانوما ♥♥♥!!!!

بیاین توی کامنتا سوال بپرسین/:همرو جواب میدم^_^

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط