با من از درد و گریه حرف نزن

با من از درد و گریه حرف نزن
من دوستایی داشتم که هروقت بهشون گفتم گریم گرفته گفت عکس بگیر🤡
.
.
.
*پست ساعت 5:40 دیقه ای،پست موقت*
دیدگاه ها (۱)

سناریو هایکیو👀 اگه دوست دوستشون باشیم و اونا رو ما کراش بزنن...

شما بودید کجا میشستیدددد 6 جای منه تامامممممم💅دقت کردید باچی...

مافیای من

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط