یازده روز مانده به ولادت خاتم الاوصیاء حضرت حجت ابن الحسن
یازده روز مانده به ولادت خاتم الاوصیاء حضرت حجت ابن الحسن المهدی عج
نجوای خودمانی
همینکه الان با خودت درگیری
یعنی عشقی به امام زمانت هست؛ کنـــــارته
تا راه درست رو انتخاب کنی!
همین که داری برای رسیدن بهش تلاش میکنی یعنی امــیدی هست
ببین کجای زندگیت گمش کردی؟
از همونجا دوباره پیداش کن
از جون و دل براش مایه بزار
تو اشـــــرف مخلوقاتی
⬅️باید شروع کنی ولی این بار محـــــکم تر از همیشه قدم بردار و بهش اعتماد کن و بهش قول بده که توی راه رسیدن بهش حاضری سختی هاشو به جون بخـــــری
به خاطـــــر خدا بلند شو.به خاطر مهربون ترین پدر دنیا بلند شو..
همون آقایی که تو قلـــــبته ولی بس که اتاق دلت شلوغ پلوغه گمش کردی .. یکم فقط باید مرتبش کنی حتما حال خوش هم بهت داده ولی تو ندیدیش
خیلی جاها هوات و داشته اما تو متوجه حضورش نشدی.
از همینجا شروع کن..
خدا و امام زمان دستتو گرفتن
فقط تو نباید ولش کنی ..همین
قـــــــرآن رو به آغوش بکش تا بشنوی چی میگه..دعای عهد بخون تا بدونی چه جوری باید باهاش عهد ببندی...زیارت آل یس بخون و بند بند سلام هاش و از ته دلت بخون و بهش سلام بده،سلام علی آل یس ..
خدا دوستت داره و میخوادت،
شک نکن! با همه ی بدیهات تو رو میخره..چـــــون خودش آفریدتت
امام زمان دوستت داره و هوات و داره...و گرنه دستت و نمیگرفت.
شاید دردایی که دچارش میشی برای بیشتر پاک شدنه ،کنارش باشو ازش صبـــــوری و تحمل بخواه
شاید قراره اسمت بره توی لیست سربازهاش...پس بمون و برای رسیدن بهش تلاش کن....
#به یقین #یوسف ما آمدنی ست
نجوای خودمانی
همینکه الان با خودت درگیری
یعنی عشقی به امام زمانت هست؛ کنـــــارته
تا راه درست رو انتخاب کنی!
همین که داری برای رسیدن بهش تلاش میکنی یعنی امــیدی هست
ببین کجای زندگیت گمش کردی؟
از همونجا دوباره پیداش کن
از جون و دل براش مایه بزار
تو اشـــــرف مخلوقاتی
⬅️باید شروع کنی ولی این بار محـــــکم تر از همیشه قدم بردار و بهش اعتماد کن و بهش قول بده که توی راه رسیدن بهش حاضری سختی هاشو به جون بخـــــری
به خاطـــــر خدا بلند شو.به خاطر مهربون ترین پدر دنیا بلند شو..
همون آقایی که تو قلـــــبته ولی بس که اتاق دلت شلوغ پلوغه گمش کردی .. یکم فقط باید مرتبش کنی حتما حال خوش هم بهت داده ولی تو ندیدیش
خیلی جاها هوات و داشته اما تو متوجه حضورش نشدی.
از همینجا شروع کن..
خدا و امام زمان دستتو گرفتن
فقط تو نباید ولش کنی ..همین
قـــــــرآن رو به آغوش بکش تا بشنوی چی میگه..دعای عهد بخون تا بدونی چه جوری باید باهاش عهد ببندی...زیارت آل یس بخون و بند بند سلام هاش و از ته دلت بخون و بهش سلام بده،سلام علی آل یس ..
خدا دوستت داره و میخوادت،
شک نکن! با همه ی بدیهات تو رو میخره..چـــــون خودش آفریدتت
امام زمان دوستت داره و هوات و داره...و گرنه دستت و نمیگرفت.
شاید دردایی که دچارش میشی برای بیشتر پاک شدنه ،کنارش باشو ازش صبـــــوری و تحمل بخواه
شاید قراره اسمت بره توی لیست سربازهاش...پس بمون و برای رسیدن بهش تلاش کن....
#به یقین #یوسف ما آمدنی ست
- ۴.۱k
- ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط