-وای من گسستم از خنده😔🤣

-وای من گسستم از خنده😔🤣
*جیکوکرا ریختن وسط میگن عکسای تهکوک همشون ادیت بودن فیک بودن و فقط تهکوکرا این کارو میکنن تا البوم و مستند و خود جیمین رو ایگ کنن و زیر سوال ببرن..*
نرینین بابا اب قطع عه😔🤣 اگه اینطوره این موفقیتای جیمین با اهنگای جدیدش، کار کیه؟ مگه کار یه فندوم متحد نیست؟؟

به ولله که ما تهکوکرا مثل اون جیکوکرای بدبخت نیستیم که سر البوم و حمایتِ مابقی اعضا گم و گور شیم😔
دیدگاه ها (۵)

-زندگی شوشویی و مشترک باعث عادات مشترکم میشه..😔

*-شباهتا تو حلقمون...*

-تهیونگی که دلتنگ پسرکش بود..-بیبی جونگی که با یه تماس از طر...

*-بخدا رد میدم اگه عکاس جئون باشه!!*ولی چه عکاسِ منحصر به فر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط