یه دیقه فقط بخون... سُبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا ک

یه دیقه فقط بخون... سُبحانَ الله يا فارِجَ الهَمّ وَ يا کاشِفَ الغَمّ فَرِّج هَـمّی وَ يَسّر اَمری وَ ارحِم ضَعفی وَ قِلَـّةَ حيلَتی وَ ارزُقنی حَيثَ لا اَحتَسِب يا رَبَّ العالَمين حضرت محمد(ص) فرمودند هر کسی این دعا را بین مردم پخش کند گرفتاریهایش حل شود!!
دیدگاه ها (۳)

نظر؟؟؟؟؟؟؟؟؟

مرگ دست خداست، شیر و پنیر و روغن و پراید و هواپیما و ….. فقط...

مسئولین اعلام کردن فعلا شیر پرچرب نخرید توش روغن نباتی پیدا ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط