دوران ابتدایی برای دانشمند شدن کودکان نیست، بلکه برای چشی
دوران ابتدایی برای دانشمند شدن کودکان نیست، بلکه برای چشیدن طعم لذت باسواد شدن ، خواندن و نوشتن است
نیاید با سخت گیری و ایجاد استرس این لذت بزرگ را از کودکان گرفت !
نیاید با سخت گیری و ایجاد استرس این لذت بزرگ را از کودکان گرفت !
- ۵.۲k
- ۰۱ دی ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط