خدایا دستم و بگیر ...

خدایا دستم و بگیر ...
دیدگاه ها (۱)

امشب برا هر دومون شب بدی بود...

Rahman

خیلی دلم گرفته ،خدایا تو دل گشایی کن..

Rahman

خدایا من راببخش

یا امام حسین دستم بگیر که خیلی خستم ....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط