والا

والا
خیلیم دردسر داره
هیچکی که درک نمیکنه
مسئولین چرا پیگیری نمیکنن
دیدگاه ها (۶)

نالاحتم هـــــــــــــــــــقهـــــــــــــــــــقهـــــــــ...

هـــــــــــــــــــه

خراااااا همتون خریددددد همتووووون الاغا

همه باید منووووو دووووووس افتاااااد ؟؟؟

غمی که این ترک تتلو داره و هیچ گسی به جز فنا درک نمیکنن💔؛)))...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط