بیا که امانم را بریده ای..امروز از دیروز بدتر..و انتظار ف
بیا که امانم را بریده ای..امروز از دیروز بدتر..و انتظار فردا که بغلم کنی,,آرام شوم..نفسم..مهربانم..تو بهشت منی..فرشته مهربانم قلب مهربانت را چکار کنم..مجالم نمیدهد دلتنگی..خوب است که باز هم هرشب به خوابم می آیی,ارزوی زندگی ام دوستت دارم
- ۶۶۹
- ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط