آدمارو نمیشه فهمید، هرکسی درون خودش یه آدم دیگست🌑.

آدمارو نمیشه فهمید، هرکسی درون خودش یه آدم دیگست🌑.
دیدگاه ها (۲)

ترکیب مازنی و رپفالو=بک

میفهمی همه حرفنفالو=بک

عجب شکلی فالو=بک

کاش یه نفر بود..!که وقتی بغض میکردم،بغلم میکرد و میگفت..اگه ...

پسره یه هو به خودش اومد فهمید که فقط یه بچس😂😂

درسته که اینستا نمیشه،اما شاید بشه یه ادم حسابی پیدا کرد🥴

تو یه لول دیگست:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط