مقصد که چشم های توباشد...
مقصد که چشم های توباشد...
فاصله حریفم نیست...
کافی است باخیالت چشم بگذارم......
آنوقت در"آغوش"توام..
فاصله حریفم نیست...
کافی است باخیالت چشم بگذارم......
آنوقت در"آغوش"توام..
- ۵۰۵
- ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط