اﮔﺮ

اﮔﺮ
زﻧﺪﮔﯿﺴﺖ ﭼﺮا ﻣﯿﻤﯿﺮﯾﻢ ؟ اﮔﺮ
ﻣﺮگ اﺳﺖ ﭼﺮا زﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ؟ اﮔﺮ
ﺷﺎدﯾﺴﺖ ﭼﺮا ﻏﻤﮕﯿﻨﯿﻢ ؟ اﮔﺮ
ﻏﻢ اﺳﺖ ﭼﺮا ﺷﺎدﯾﻢ ؟ اﮔﺮ
ﮔﺮﯾﻪ اﺳﺖ ﭼﺮا ﻣﯿﺨﻨﺪﯾﻢ ؟ اﮔﺮ
ﺧﻨﺪه اﺳﺖ ﭼﺮا ﮔﺮﯾﻪ ﻣﯿﮑﻨﯿﻢ ؟ اﮔﺮ ﻧﺮﺳﯿﺪن اﺳﺖ ﭼﺮا ﻋﺎﺷﻘﯿﻢ
؟ و
ﺑﺎﻻﺧﺮه اﮔﺮ ﻋﺸﻖ اﺳﺖ ﭼﺮا ﻧﻤﯿﺮﺳﯿﻢ ؟؟؟؟ راﺳﺘﯽ

واﻗﻌﺎ زﻧﺪﮔﯽ ﭼﯿﺴﺖ ؟؟؟؟؟ ﯾﻮﺳﻒ
در ﭼﺎه اﻓﺘﺎد و

ﺗﻮ در دل ِ ﻣﻦ ، او
ﻋﺰﯾﺰ ِ ﻣﺼﺮ ﺷﺪ و ﺗﻮ ، ﻋﺰﯾﺰ ِ دل ِ ﻣﻦ
دیدگاه ها (۱)

ﯾﺎدت ﻣﯽ ﯾﺎد ﭼﯽ ﺷﺪ ﮐﻪ ﻣﻦ ﯾﮑﺪﻓﻌﻪ ﻋﺎﺷﻘﺖ ﺷﺪم ﺑﺪون اﯾﻨﮑﻪ ﺑﺬاری ﺳﻮ...

هییی

اووووووووم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط