عاشق که میشی

عاشق که میشی
هم حسود میشی
هم خودخواه
هم دیوونه
هم تنها
دیدگاه ها (۱)

کی ؟؟؟؟؟(o_-)✌

تنهایی پرچمت بالاااااست!✋

خخخخ

خخخخخ

دیوونه بازیش رو مخت نیست؟ من عاشق دیوونه بودنش شدم!

خودخواه باش دنیا همیشه به زنای خودخواه پاداش میده! 🐈‍⬛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط