سلام سلام خوبید خوشید ؟؟
سلام سلام خوبید خوشید ؟؟
دلم واستون تنگیده بود البته میدونم شما اصلا دلتون واسه من تنگ نشده بود اصنم نبودمو حس نکردید ولی اشکل نداره مهم اینه که من دلم واستون خیلی تنگیده بود . ببخشید دیر به دیر میام ویس درسام خیلی سنگینه .
دلم واستون تنگیده بود البته میدونم شما اصلا دلتون واسه من تنگ نشده بود اصنم نبودمو حس نکردید ولی اشکل نداره مهم اینه که من دلم واستون خیلی تنگیده بود . ببخشید دیر به دیر میام ویس درسام خیلی سنگینه .
- ۱.۴k
- ۲۸ مهر ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۶)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط