به قول دخترا

به قول دخترا
اینو منـــــ کشیدمـ انگا پیکاسوامـ
دیدگاه ها (۱۲)

yani hanoo too yadesham??

شانه هایتــ را براے گریه کردنـــ دوستـــ دارمـ دوستـــ دارم....

best pic. of zhiyan khkhkh;-)

paris lovely day....

اینو فقط دخترا میفهمن😂

دخترا کمککککاینو براش بفرستم؟😋

ولی فقط اینو دخترا میتونن درک کنن💔:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط