◀ انــــــگار پنجشنـــبه بدنــــیا اومدم▶

◀ انــــــگار پنجشنـــبه بدنــــیا اومدم▶
✊ دســ✋ ــت رو هرکی میذارمــ✊
👎 باید فاتحـــ✌ ـــه اشو بخونـــــم👎
دیدگاه ها (۲)

😔

بهــــــــــلــــــــه دیگــــــه 😄

آدما کلا دو دسته ان*-*یا فروردینی ان^-^یا دوست دارن فروردینی...

اجیمولایک و دنبال کنید مرسی😊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط