مادرم می گفت:

مادرم می گفت:
خوبست پنجشنبه هادرخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
ویادآوری خوبی هایشان

روحشان شاد
دیدگاه ها (۲)

مثل گندم باشزیرخاکت میکنندبازمی رویی پر بارترزیرسنگ میبرندتآ...

تقدیم به دوستان گلی کههمین حالا آنلاین اند❤ ️🌹

🌹 مواقع شـادے، ستایش خدامواقع سختے، یافتن خدامواقع آرام، پرس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط