مادرم می گفت:
مادرم می گفت:
خوبست پنجشنبه هادرخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
ویادآوری خوبی هایشان
روحشان شاد
خوبست پنجشنبه هادرخانه بوی حلوابپیچد
کودک که بودم می پرسیدم
مگرآنهابه مااحتیاج دارند
میگفت:نه مامحتاجیم
به دعای خیرشان
ویادآوری خوبی هایشان
روحشان شاد
- ۸۵۰
- ۲۱ دی ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط