منم بودم همینجوری میشدم شایدم بدتر !

منم بودم همینجوری میشدم شایدم بدتر !
دیدگاه ها (۲)

خوب یا بد ? عدد گزینه مورد نظر را به شماره ۲۰۰۰۹۰ ارسال نمای...

بکش راحت باش والا

رحم کنید پاره شد !

اخرین راه کار !

معلومه شی اون منم بودم عاشقش میشدم😭

واقعا خوب بود .منم بودم شوکه میشدم .فقط شوگا 🤣

◉ ✨🌀 ◉منم اینجوری بودم که صبح امتحان زود بیدار میشدم که واس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط