#زِمستان

#زِمستان
بَرای آدَمِ #نَدار مثل...
.
.
#دالان_دوزخ است!
دیدگاه ها (۵)

یه ثانیه اَز قَلبه مَنو با دُنیا عَوض نَکن نَرو

به دَرک ، حَرفای قَلبمو نبین به دَرک ، پاشو بُرو دَستمو نَگی...

اِیوَل به اون چِشمات چِشمات چِشمات دور نَبود اِی کاش اِش کاش...

لِیلایِ تو هَرزَس مَجنون مَجنون نَشو

بى تُ من فقير ترين ادم دنيام چون طُ تمام دار و ندار منى "🫀🦋

خب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط