عکاسی sasan2017 27936909

دیدگاه ها (۱)

.کاش فرصتشو داشتم زُل میزدم توی چشات و‌میگفتم : هیچــی نیستی...

‹ از ایں وحشٹ داشتم ڪه نڪند‌ آڈم بی هدفي ‌ׂ‌ باࡄ݅ـم ٰٰ بـهٔ ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط