ی سلامیم کنیم ب اونی ک پستای مارو میدزده

ی سلامیم کنیم ب اونی ک پستای مارو میدزده
دیدگاه ها (۷)

وَقتئ بَرآش مُهِم نیستی

کوردی

ﻧﻮﻥ ﻭ ﭘﻨﯿﺮ ﻭ ﮐﯿﻮﯼ...............................ﺑﺎ ﻫﻢ ﻧﺨﻮﺭ ﺍ...

سر خاک من...... اونی ک بیشتر اذیتم کرد؛ بیشتر گریه میکنه.......

ب شدت نیازمند ی نفرم ک اینجوری تحملم کنه"

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط