ازیناش کم شده ک چایی قند پهلو واس آدم بیاره زندگیتو مث ما
ازیناش کم شده ک چایی قند پهلو واس آدم بیاره زندگیتو مث ماه بچرخونه و بچه هاتو مث قمر تربیت کنه..همونا که بهشون میگفتن کد بانو نه بانوی امروزی..بساز بودن با شرایط مردشون و تاب تحمل داشتن بابت سختیای روزگار.اونا که مطیع مردشون بودن و مردشون آقای خانومشون..ن مردش سرجاشه نه زنش..دختری ک ابرو گرفتن واسش قبل بله گفتن و بله شنفتن عار بود حالا تو سن ده سالگی هفت قلم ارایش کردن رو از بره..با دخترا حرفی میزدیم به من من میفتادیم از فرط خجالت سرخ میشدیم و سفیدی چشم دختره پیدا نمیشدبرعکس حالا که فقط سفیدی چشماشون پیداس..من هنوزم نمیدونم موهای دخترارو چطور میبافن حالا گل پسرا از دخترا بهتر میبافن ابس که دست به موی دخترای مردم شدن..چه خوب بود دهه ۵۰ و ۶۰ و چه بد شد زمونه..
- ۴.۱k
- ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط