مانده‌ام

مانده‌ام

بی تو چرا

باغچه‌ام گُل دارد...

#
دیدگاه ها (۱)

مأیوس نباش من امیدم را در یأس یافتم‎مهتابم را در شب ‎عشقم را...

گاهی اوقات ادم دلش یک اشپزخانه ارام ...

گل های باغچه 💐 💐

اولین گل توی باغچه مون🥺❤️

ایرانم ایران lran 🫡💚🤍❤️لایک یادتون و کامنت یادتون نره گل ها...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط