پاتریک : من چند ساله که بیدار میشم، میخورم و میخوابم !

پاتریک : من چند ساله که بیدار میشم، میخورم و میخوابم !

حس میکنم به استراحت احتیاج دارم .
دیدگاه ها (۳)

دلم براشون تنگ شده بود ،بعد دوماه با هزارتا ترس و لرز اینکه ...

صدرحمت به گوساله😈 😈

♡لفته بودم علوسی همه میپلسیدن جولاب شلوالیتو از تجا خلیدی♡

تو را به هرزبان‌که ترجمه کردم.عشق شدی❤

خدااااا من میمیرم برای خنده های مینهوووو اخییی بچممم نینیییی...

من خودم ی جوری میخوابم انگار دارم مواد جا به جا میکنم🤣😂🤣

وای ننه جان خسته شدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط