پآدشآه‍ نبود ولی‍ دآشت‍ یه‍ پآ سلسه‍ :)

پآدشآه‍ نبود ولی‍ دآشت‍ یه‍ پآ سلسه‍ :)
دیدگاه ها (۲۴)

رفت‍ به‍ #گآ :)

#رفیقآی‍ خوب‍ وآسه‍ کآرآی‍ بَد :)

درسـتـهـ خــواهـر ندارموــلیــ یکـــیـ رو دارمـ کــهـ برامـ ...

وَقْتــی نٰـاراحَــتَمْ :(هیشْــکـی نِمــیفَهمــِـه *___* :)...

خودش یه پا فرشتس بشم 😇

دکی داداش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط