ازاین غمگین دلخسته چرادایم گریزانی .؟...ازاین احساس پاک م

ازاین غمگین دلخسته چرادایم گریزانی .؟...ازاین احساس پاک من نگو چیزی نمیدانی؟....خجالت میکشی از من ....من این احساسو میدونم.....به من بد میکنی امادوباره باتو میمونم
دیدگاه ها (۱)

ای که از اول جاده به سکوت شدی گرفتار....منواز خاطره کم کن تا...

دیگه دیره واسه موندن دارم از پیش تو میرم ....جدایی سهم دستام...

من میدانم شبی عمرم به پایان میرسد پس چراعاشق نباشم

.

وقتی دوستت داشت ولی …

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط