آرزو داشتی ای کاش آرزو نداشتی

آرزو داشتی ای کاش آرزو نداشتی
دیدگاه ها (۳)

میگی ن ببین چقدر ژیگره

ب قولش : من اگر نیک اگر بد تو گوه اند فاک یور سلف

همه میگن من ترس از ارتفاع دارم چون هروقت میرم لب ی جا بلند س...

اگر بعضیا انقدر اعتماد ب نفس نداشتن بشون نمیگفتن شاخ

هنوزم دوسم داشتی ای کاش...

دوست داشتی دنبالم کن دوستم نداشتی لایک

دوست داشتی لایک بزن نداشتی به سلامت

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط