بقیه: مدرسه خوش میگذره؟

بقیه: مدرسه خوش میگذره؟
من نه اصلا
بقیه: نه بابا خیلیم خوبه مطمئنم خوش میگذره
من تو مدرسه:
دیدگاه ها (۴)

اخه این جکس چرا اینقدر کراشه😭😭😭😭💖💖خیلی شبیه entp هم هست

چون من استادم استاد تظاهر کردن:)

کراش جدید😎✨آیاتو ساکاماکیموهاشششششش😆😆✨

مطمئنم کلی می خنیدیم و خوش میگذره

سوال پست: مدرسه خوش میگذره؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط