افراد قفل ابییی✨🗿

افراد قفل ابییی✨🗿
دیدگاه ها (۵)

اصلا جوووووننننن

این گله سمیه.... نباید بوش کنی و به صورتت و دستت بزنی وگرنه ...

کراش زدم رو خودم🗿این اهنگه اولین اهنگیه که از کیپاپ گوش دادم...

ادم ها لالت میکنند و بعد میپرسند چرا حرف نمیزنی؟

قفل آبی#قفل ـابی#انیمه

انیمه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط