کی میتونه خودشو کنترل کنهههه

کی میتونه خودشو کنترل کنهههه
و نزنه طرف مقابلو شل پل کنهههه
دیدگاه ها (۴)

هه هه ههخخخخههه هه

جهنم خالیه !!! باو؟همه ی آدم بدا اینجان که ...!!!!

ای لعنت ای لعععنتدیروز هشت ساعت و سی ودو دقیقه بایکی دعوا کر...

تشکووور استاااادتشکوووووووووووورhttp://www.wisgoon.com/pin/1...

با ورزش کردن احساسات خود رو کنترل کن تا بهت صدمه نزنه

طرف خودشو باید مرده بدونه😏😂:))))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط