دَستامو پَس زَدی

دَستامو پَس زَدی
پابَندِ کی شُدی..
دیدگاه ها (۵۰)

من بیشتر از اینکه صبور باشم، حسودم...به چی یا کی، خیلی مهم ن...

#old 😃

مث «سرطان» شدی واس من 🌌 :]

-حاجی گوه نخور فحشه؟ :/+نه دادا توصیه بهداشتیه -.-

تو زدی منو پس هی..🛐

تو زدی منو پس هی🙏🏻💃🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط