هـرگـز حسـد نبـردم
هـرگـز حسـد نبـردم
بـر منصبـی و مـالـی
الا بـر آن کـه دارد...
بـا دلبـری، وصـالـی.😍
بـر منصبـی و مـالـی
الا بـر آن کـه دارد...
بـا دلبـری، وصـالـی.😍
- ۱.۵k
- ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط