من دو تا داداش و دو تا اجی ک بدونن رول چیه میخام ک مهربوت
من دو تا داداش و دو تا اجی ک بدونن رول چیه میخام ک مهربوتن باشن و شص تا اجی داداش نداشه باشن+-+ منم ایرینم
- ۳.۰k
- ۱۸ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۵۴)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط