#چالش از طرف miss.sofia

#چالش از طرف miss.sofia

1-اگه ماشین بودم : audi R8

2-اگه صفت بودم : بی احساس

3- اگه رنگ بودم: مشکی

4- اگه هوا بودم : بارونی

5- اگه میوه بودم : آلبالو

6- اگه حیوان بودم : عقاب

7- اگه رمان بودم: ...

8- اگه فیلم بودم : فیلم ترسناک

9- اگه خواننده بودم : ...

10- اگه بازیگر بودم : مهران غفوریان :)

11- اگه ساز بودم : گیتار

12- اگه بازی بودم :

13- اگه هنر بودم : طراحی

14- اگه شغل بودم : دکتر . طراح

۱5_ اگه شهر بودم : مشهد

۱6_اگه ورزش بودم : تکواندو
ـ
17_ اگه غذا بودم : فسنجون

18_ اگه گل بودم : یاس

هر کسی که این پست رو میبینه
دعــوتـه ^_^
دیدگاه ها (۱۱)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط