لعنت به من:(

لعنت به من:(
دیدگاه ها (۱۲)

شاید

داداش: -(

غلط املایی بودی:(

دوستتون دارم دوستای گلم:)

لعنت به جریان اصلاحات، لعنت به کاسبان مذاکره، لعنت به خائنین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط