با افتخار پرسپولیسی هستم و خواهم ماند 💪 💪 😍 😍 😍 😍 💪 💪 💪 💗

با افتخار پرسپولیسی هستم و خواهم ماند 💪 💪 😍 😍 😍 😍 💪 💪 💪 💗 💗 💗
دیدگاه ها (۳)

کسه کشا چوب خدا صدا نداره💗 😜

به امید برد امروز 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 😍 قلب من...

تو انتخاب دیوونگیمی😍 😍 😍 😝 😝 😜 😜

جونمو بدهکارم💗 💗 💗 💗 💗 😘 😘 😘 😘 😘 😍 😍 😍 😍 🙏 🙏 🙏 🙏 🙏

کنارت خواهم ماند تا ابد و قیامت

درانتظار ت خواهم ماند دختره عزیزتر از جانم..........‌‌‌‌

تا آخرین لحظه عمرم، دلتنگ نگاهت خواهم ماند : ))بابای شهیدم ❤...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط